Stránka 1 z 1

Volkswagen Schwimmwagen

PoslaťNapísal: Ned Dec 14, 2014 5:12 pm
od randa
DSCN3979.JPG
DSCN3979.JPG (89.86 KiB) Zobrazené 5885 krát
Video z testovacej jazdy.
https://www.youtube.com/watch?v=yZJnpYb ... Zw5Nr4duWA
Volkswagen Schwimmwagens použitý motor a mechanicals na VW Typ 86 s pohonom štyroch kolies prototypu Kübelwagen a typu 87 pohon všetkých kolies Command Car "Kübel / chrobák", ktorý podľa poradia bol založený na platforme civilného Volkswagen Beetle . Erwin Komenda , Ferdinand Porsche je prvé auto telo návrhár, bol nútený vyvinúť úplne nový unitized bodytub štruktúru, pretože byt floorpan podvozok zo súčasných vozidiel VW bola nevhodná pre plynulý pohyb cez vodu. Komenda patentovaný jeho myšlienky na kúpanie vozidlom na nemeckom patentovom úrade .

Najskôr Type 128 prototyp bol založený na plnej dĺžke Kübelwagen podvozku s 240 cm (7,9 ft) rázvorom . Pre-výrobné jednotky 128, majú na zákazku zvárané bodytubs, preukázala, že táto stavba bola príliš slabá na tuhý off-road, mal dostatočnú torznú tuhosť, a ľahko sa stretávajú trupom-roztržky na prednom priečniku, rovnako ako v invalidných studne. To bolo neprijateľné pre obojživelné vozidlo. Tieto modely výroby vo veľkom meradle (typ 166) Preto boli vykonané menšie, a mal rázvor kolies iba 200 cm (6,6 ft).
ýrobca Volkswagen
Výroba 14265 (1942- 44 )
Telo a podvozok
Príbuzný VW typ 86 a 87
Powertrain
Motor 4-cyl. boxer, vzduchom chladený
1131 cc, 25 HP @ 3000 rpm
Prevodovka 4-stupňová manuálna
prenosu 2-rýchlostný prípad,
4WD len na 1. stupeň / vzad
Rozmery
Rázvor 200 cm (78,7 palcov)
Dĺžka 382,5 cm (150,6) v
Šírka 148 cm (58,3 palcov)
Výška 161,5 cm (63,6 palca)
Pohotovostná hmotnosť 910 kg (1345 kg celkovej hmo